replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年12月7日星期三

Seiko Prospex SRP773 Turtle Diver - Een mooie zaak; Net als bij de SRP775, SRP777 en SRP779, A Review

Ik volg de voortgang van Seiko duik horloges voor geruime tijd. Ik heb in mijn collectie een groot aantal Seiko duikers (je kunt ze hier bekijken: http://easternwatch.blogspot.co.id/p/blog-page_4.html ). Echter, het is een model van Seiko duiker dat ik niet in staat om zijn geweest, de 6105, of meer liefdevol bekend als de "Turtle Diver".

Toegegeven, het is nog steeds mogelijk om een ​​op de secundaire markt te krijgen, maar ik probeer mijn collectie van pre-owned stukken te houden. Ik ben echter nog steeds open voor stukken hulde. Voor de 6309/6105, kreeg ik een hommage door Athaya Vintage, de AV002 Lamafa .

Voor de laatste twee jaar, Seiko zijn begonnen met opnieuw uit te geven (meer als herinterpreteren) een deel van zijn klassieke modellen voor de moderne verzamelaar. Dit is heel spannend voor verzamelaars, zoals mezelf als het geeft me de kans om horloges die niet langer in productie te krijgen (Hier zijn een aantal van hen, die ik in staat was om te verzamelen - SBEX001G , SNKN45K1 en SNKM79K1 ).

In november 2015, Seiko kondigde een moderne herinterpretatie van de klassieke schildpad duikers van de jaren 1960 en 1970. De heruitgave is meer verwant aan de oorspronkelijke 6309 dan 6105. Meer over het later.



Het horloge wordt geleverd in vier opties. Zowel de SRP773K1 en SRP775K1 wordt geleverd met armbanden, waar de voormalige heeft een blauwe wijzerplaat, terwijl de laatste heeft een zwarte wijzerplaat en geel / gouden accenten minuut markeringen op de bezel. De SRP777K1 en SRP779K1 wordt geleverd met zwarte siliconen band en wijzerplaat. De SRP779K1 heeft een Pepsi bezel. Het horloge wordt geleverd met een Prospex aanduiding.


Bron: WUS. Van links naar rechts: SRP775K1, SRP779K1, SRP773K1 en SRP777K1.


Mijn persoonlijke keuze is de SRP773K1 waarin de eenheid die ik heb en die hier beoordeeld was.

Het pakket dat met het horloge kwam in twee set van dozen, in elkaar. De buitenste doos is een tweedelige kartonnen witte doos constructie die de belangrijkste horloge box (ook wit), alsmede de handleiding en garantie dockets houdt. Op beide dozen, is de "Seiko" merk prominent afgedrukt op de top in zilver.


Het horloge heeft een breedte van 44,3 mm en een hoogte van 14 mm. De breedte lug is 22 mm, terwijl de nok-to-lug afstand is 48 mm. De iconische kussen geval kenmerkt een unidirectionele bezel, een niet-ondertekende geschroefde kroon, een waterdichtheid van 200 meter, en een schroef zaak terug met de beroemde 'Tsunami' logo.
Het glas beschermt de wijzerplaat is Seiko's eigen 'Hardlex "kristal. Dit materiaal is een Seiko interne gehard mineraal glas en is in ten minste twee verschillende soorten. Aangezien dit horloge is onder de Prospex lijn en is ook een ISO gecertificeerd duiker (hierover later meer), de versie van Hardlex voor dit horloge is van een sterkere kwaliteit in vergelijking met wat er Seiko 5 horloges.

Hoewel dit materiaal krassen gemakkelijker dan saffier, heeft veel flexibeler. Omdat bijvoorbeeld saffier harder is brozer: Hardlex bestand tegen schokenergie veel beter dan sapphire; Het is gemakkelijker vorm (in een koepel) vergeleken met saffier; en de prijs is veel goedkoper. Als een keuze gezien, ik ben meer geneigd voor saffier kristal plaats.
bekijk meer replica horloges en replica Piaget

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex