replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年12月1日星期四

Linde Werdelin Element en Instrument

Linde Werdelin Element watch picture
Linde Werdelin Element watch picture
Onlangs, een bedrijf met de naam van de absoluut de moeite waard (TWI), gevestigd in New York City, contact met me op. Voor meer informatie over TWI, kunt u een e-mail ze naar info@totallyworthit.com of bel 1-888-TWI-4ALL. Ze kwam over mijn site en vroeg me af of ik geïnteresseerd was in het doen van een recensie over een bepaald horloge zou zijn. TWI bezighoudt met merken zoals IceLink en Armin Strom, maar het horloge ze wilden me om naar te kijken was in tegenstelling tot alles wat ik ooit heb gehoord of gezien. Ze wilden dat ik te kijken naar een Linde Werdelin Biformeter horloge en de clip op sport instrument, die ik later zal uitleggen. Linde Werdelin is een uiterst innovatief horloge bedrijf dat de ultieme luxe sporthorloge, dat zou kunnen worden gedragen met een pak of tijdens het skiën in de Alpen maakt.
Natuurlijk nam ik de uitnodiging om een van deze ongelooflijke uurwerken herzien. TWI stuurde me een pakket met wat informatie over het bedrijf. De extreme sporten aard van de horloges is afgebeeld in de unieke cartoon reclame voor de marketing pakket kreeg ik - ik was erg onder de indruk tot nu toe. Leren over de twee jeugdvrienden, Jorn Werdelin en Morten Linde, was ik in staat om te zien hoe deze prachtige horloges werden geïnspireerd. Toen werd ik in contact brengen met de sieraden winkel waar ik in staat om het horloge en instrument te zien zou zijn. Er zijn slechts twee plaatsen in het land die functie Linde Werdelin horloges en tot mijn verbazing, hij recht in mijn achtertuin was.
Gelegen in Manayunk, een trendy wijk van Philadelphia is Martin Pulli Uurwerken en Fine Jewelry . Ik stopten om Martin's winkel op een zaterdag en hoewel ik in de buurt van de winkel woont, heb ik nog nooit in geweest. Shame on me, want ik had een geweldige tijd aan het praten met hem over horloges, hij is zeer goed geïnformeerd, maar ook kijken naar zijn collectie van vintage Omega horloges, de Bell & Ross display en natuurlijk de Linde Werdelin stukken. Na een gesprek voor een tijdje, was het tijd om het horloge en instrument te zien. Martin had al een lichtbak opgezet voor mij, dus ik wist dat ik zou een aantal goede foto's te krijgen.




Linde Werdelin Element watch picture Linde Werdelin Element watch picture
Martin eerste liet me de Linde Werdelin Biformeter Element horloge, een klassiek en uniek ontwerp om Linde Werdelin. Er was niet één ding dat ik niet graag over dit horloge. Alles van de look en feel van de zaak naar de duurzaamheid van de band was kwaliteit. De 46mm case is gemaakt van 316L staal en zit op 11mm uit de pols. Het herbergt de automatische ETA 2892-2 uurwerk met een 42-uur gangreserve en is waterbestendig tot 300 meter (1000 voet). De bovenkant en zijkanten van de zaak hebben een geborstelde afwerking, terwijl de facetten op de buitenste randen zijn gepolijst. Achter de unidirectionele bezel zit een dubbel ontspiegeld saffierglas.
De kleur van de wijzerplaat ziet er misschien wit, maar van dichtbij kunt u een aantal eigenschappen van zilver te zien. Linde Werdelin noemt dit een zilveren galvanische wijzerplaat. De wijzerplaat wordt geaccentueerd met 12 super luminova uur indicatoren, die een sportieve 60-divisie minuten spoor overlappen. De datum wordt in de opening aan de 04:00 positie. De gepolijste, diamant geslepen handen op de wijzerplaat zijn ook uitgerust met super luminova, waardoor het zeer gemakkelijk te lezen in het donker. Zoals ik al zei, was ik erg onder de indruk van de duurzaamheid van de band. De Biformeter Element had een zware zwarte borstband, zo dik een grote witte haai kon niet kauwen doorheen. De band is versierd met zeshoekige schroeven en heeft een stalen vouwsluiting. Andere opties aangeboden door Linde Werdelin zijn rubberen banden in zwart of rood, alligator bandjes in bruin of zwart en tenslotte een stalen armband.
Nu, laten we praten over wat de horloge kan echt doen. Zoals ik al eerder zei, is er een clip op sport instrument, die eruit ziet als iets uit een James Bond film. Linde Werdelin biedt twee soorten instrumenten, land of zee, het land instrument is wat ik heb ervaren. Om het te hechten aan het horloge, eerste klem hem in de twee gaten aan de linkerkant van het horloge (op de 9 uur positie) en klem hem vervolgens in de twee gaten naast de schroef in de kroon. Geïnspireerd en bestemd voor skiërs, is het land instrument voortdurend getest door professionals in de bergen. Het aanbieden van begeleiding en bescherming, zal het instrument u helpen een veilige en plezierige ervaring op de piste.
Linde Werdelin land instrument picture
Linde Werdelin land instrument picture
Enkele van de functies die worden aangeboden zijn chronograaf, kompas, hoogtemeter, barometer, hartslagmeter en bevriezing alarm, samen met de berekening van de sneeuw temperatuur en de helling van de helling. De functie die mij het meest onder de indruk is van de instrumenten mogelijkheid om de sneeuw temperatuur en de helling van de helling te combineren en het bepalen van een eventuele lawine. Het bevat een Lithium-Ion batterij, dus zorg ervoor dat u uw instrument opgeladen voordat je snijd wat verse poeder. Als u niet wilt dat clip op het horloge, is er de optie om het clip op je jas. Het nemen van uw eigen lichaamswarmte uit de vergelijking, het knippen van het instrument aan uw jasje zal een meer nauwkeurige lezing van de buitentemperatuur te bieden. Linde Werdelin zal binnenkort vrijgeven van een nieuwe versie van het land instrument, bekend als "The Rock". Ik zal onder de loep en schrijven over dat model ook worden gegeven.
Op zijn zachtst gezegd, ik werd weggeblazen door de kwaliteit en functionaliteit van de Linde Werdelin Element kijken en het land instrument. Het ontwerp en de bouw van het horloge zijn ronduit ongelooflijk. Toen Morten Linde en Jorn Werdelin op zoek naar de ultieme luxe sporthorloge maken, slaagden zij. Niet één aspect van de kwaliteit wordt opgeofferd op een Linde Werdelin kijken en ik ben vereerd te hebben ondervonden één. Bedankt aan TWI voor de uitnodiging om het horloge evenals Martin Pulli beoordelen voor het toestaan van mij om foto's te nemen en het horloge te ervaren.
bekijk meer replica horloges en replica Rolex Datejust II

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex