replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年11月10日星期四

bandjes

Als u wilt nieuw leven in een oud horloge te brengen, adviseer ik het krijgen van een nieuwe band of armband voor. Ze echt niet veel kosten, en het kan volledig het uiterlijk van een horloge te wijzigen. Het kan een chic horloge wenden tot casual en een meer sportieve look. Ik verving onlangs de riem op mijn Kinetic. De armband is mooi, stevig links, en zo hield goed stand, maar het is een beetje zwaar en heeft geen micro aanpassingen. Dus, ik ging naar buiten en bracht minder dan $ 10 op een krokodil stijl lederen band en altviool:

Het horloge is nu veel lichter en ziet er nog duurder. Zien hoe veel van een verandering is gemaakt, ik zat te denken van het krijgen van deze band voor een van mijn divers:
bekijk meer replica horloges rolex en replica Chopard Xtravaganza

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex