replica horloge

replica horloge
replica horloge

2017年7月25日星期二

Eccentric Classic Gold Full Skelet

Als ik zo veel horloges heb geboekt, is er ruimte voor een fout als ik iets ophaal om iets te dragen. Gisteren kon ik niet bloggen omdat ik iets had opgehaald die ik per ongeluk had gepost, maar vandaag heb ik niet dezelfde fout gemaakt!
Het horloge van vandaag is onderdeel van mijn uitgebreide collectie Excentric Classic horloges, die ik heb ingehaald door hun interessante ontwerpen en links naar andere merken die ik verzamelen.
Deze Eccentrische Classic is een mechanisch horloge met een volledig skeletontwerp. De beweging is één die lijkt op een gewone lage kostenbeweging die ik in veel verschillende merken van Japans horloge heb gezien, maar er zijn geen deelnummers of fabrikantenmerken op de beweging. Er zijn ook geen merken aan de voorkant of achterkant van het horloge, behalve de excentrische klassieke naam op de binnenkant van het glas.
Het case-ontwerp is nogal moeilijk om te beschrijven, dus ik ga maar, maar het is beter om gewoon naar de foto's te kijken. Het glas is rond en steekt uit de gouden metalen behuizing, die vaag rechthoekig is met gebogen randen. Het gebied rond het glas is gesneden / gegoten op een manier dat het gebied rond de top is gebogen, maar komt aan de onderkant van een vlakke rand. Er is ook een rand achter het glas als het naar beneden gaat naar de beweging, en daar zijn de uurmarkeringen (Romeinse cijfers op 3, 6, 9 en 12, en lijnen in de andere uren) gedrukt. De riem is metaal en komt in een bijpassende gouden kleur.
Dit is een ander ontwerp dat gebruikelijk is voor meerdere fabrikanten. Dit horloge is een excentrieke klassiek van een bedrijf genaamd Medistore (Japanse piercing accessoire winkel), terwijl ik hetzelfde ontwerp van Deadman heb, dat is een ouder merk dat niet meer bestaat (en ik heb nog niet dat horloge gemaakt).


Bekijk meer replica horloge en Rolex Yachtmaster

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex