replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年8月8日星期一

Benetton door Bulova Shaking Salsa

Sorry voor het gebrek aan berichten op het moment, maar ik heb een beetje ondergesneeuwd geweest, maar ik ben erin geslaagd om genoeg tijd te knijpen in deze snelle post te vinden. De normale dienst zal hopelijk snel worden hervat!
Vandaag, ik pakte een van de horloges van mijn Benetton door Bulova bereik. Het bereik begon in de jaren '90, maar tot nu toe heb ik niet gevonden toen ze stopten. Dit horloge was onderdeel van een lijn die zij "Time of the World" Made genoemd, en ze lijken allemaal dit algemene geval ontwerp te hebben gehad.
Dit model heeft een witte behuizing (dat is een eerste) met een helder groene band. Het gezicht is ook groen, en heeft de woorden Shaking Salsa in paars en zwart geschreven over het.
Ik kreeg dit model in de doos, dus ik vond dat de oorspronkelijke verkoopprijs was ¥ 7.000. Helaas had de garantiekaart niet is gestempeld, zodat het niet helpen met de datum (maar ik denk dat deze modellen kunnen uit de jaren '90 zijn geweest).
bekijk meer Rolex horloges en piaget dragon phoenix collection

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex